Algemene Voorwaarden

Algemene Voorwaarden


Algemene verkoopvoorwaarden eMotionIT


A.  ALGEMEEN
 

Artikel 1.  Algemene bepalingen

 

1.  Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle aanbiedingen, overeenkomsten en alle daaruit volgende handelingen tussen eMotionIT en u, de klant.

2.  Deze voorwaarden zijn ook van toepassing als eMotionIT producten/diensten van derden koopt/afneemt en deze aan u levert.

3.  Uw voorwaarden niet en worden uitdrukkelijk van de hand gewezen.

4.  Wanneer een bepaling in deze algemene voorwaarden nietig is of vernietigd wordt, dan blijven de overige bepalingen wel geldig. U moet instemmen met nieuwe bepalingen. Deze zullen zoveel mogelijk met de oude nietige of vernietigde bepalingen overeenkomen.

5.  De bepalingen uit de overeenkomst gaan voor als deze strijdig zijn met de bepalingen uit deze algemene voorwaarden.


Artikel 2.  Wanneer is er een overeenkomst?
 
 

1.  Alle aanbiedingen van eMotionIT zijn vrijblijvend en gelden 30 dagen, tenzij anders schriftelijk overeengekomen. De aanbieding is gebaseerd op de door u verstrekte informatie. Als blijkt dat deze informatie onjuist is, mag eMotionIT de aanbieding aanpassen en komen de kosten voor uw rekening.

2.  Wanneer u akkoord gaat met een offerte, ontvangt u van eMoitionIT een schriftelijke bevestiging. De overeenkomst komt tot stand na ontvangst van de schriftelijke bevestiging of doordat feitelijk wordt begonnen met de werkzaamheden door eMotionIT.


Artikel 3.  Hoe gaat de levering in zijn werk?
 
 

1.  eMotionIT zal iedere prestatie leveren zoals schriftelijk is overeengekomen en eMotionIT mag hiervoor gebruik maken van derden.

2.  De afgesproken levertermijn is geen fatale termijn. De levertermijn gaat in op het moment dat de overeenkomst tot stand komt, mits alle benodigde gegevens zijn ontvangen en eventueel gewenste betalingszekerheid is gegeven.

3.  U bent verplicht om de diensten en/of producten van eMotionIT af te nemen op het moment dat eMotionIT de diensten bij u aanbiedt dan wel aangeeft dat de producten opgehaald kunnen worden. Als u de producten – na sommatie tot afname – na acht dagen nog steeds niet opgehaald heeft, dan mag eMotionIT de producten aan een ander verkopen of voor uw risico opslaan. Indien u de afname van de diensten en/of producten weigert mag eMotionIT de overeenkomst ontbinden. De door eMotionIT gemaakte kosten en de eventuele schade, waaronder inkomstenderving, die in dit geval voor eMotionIT ontstaan, worden bij u in rekening gebracht dan wel op u verhaald.

4.  De diensten die elektronisch beschikbaar worden gesteld zullen tijdig worden geleverd, dit houdt in dat u de toegang verkrijgt tot de online omgeving waar de diensten te vinden zijn.

5.  Op het moment dat feitelijk over zaken, gegevens (o.a. gebruikersnamen, codes, wachtwoorden), documenten of databestanden die door eMotionIT zijn vervaardigd, geleverd of gebruikt door u of uw hulppersonen kan worden beschikt, gaat het risico hiervan op u over. Hierbij gaat het onder andere over het risico op verlies, diefstal, verduistering of beschadiging.

6.  De producten worden geleverd aan het magazijn van eMotionIT, tenzij anders schriftelijk wordt overeengekomen. Indien u wilt dat eMotionIT producten bezorgt, zijn de kosten van levering, waaronder verpakking, transport en transportverzekering voor u.


 
 

Artikel 4.  Wat zijn uw verplichtingen?

 

1.  Wanneer u tijdig meldt dat de geleverde producten niet aan de overeenkomst voldoen, zal eMotionIT op zo kort mogelijke termijn de nodige reparaties uitvoeren. Wanneer de producten niet aan de overeenkomst voldoen maar dit een gevolg is doordat u in strijd met de overeenkomst heeft gehandeld, dan worden de kosten van deze reparatie bij u in rekening gebracht.

 

2.  U bent verplicht om geleverde producten en/of uitgevoerde werkzaamheden direct na ontvangst te keuren en te controleren. Eventuele bezwaren, gebreken of defecten moeten onmiddellijk (binnen twee dagen, nadat u het heeft ontdekt) schriftelijk aan eMotionIT worden gemeld. Zonder deze melding worden de betreffende producten geacht te zijn geleverd en de werkzaamheden geacht te zijn uitgevoerd zonder gebreken en wordt ervan uitgegaan dat eMotionIT conform de overeenkomst heeft geleverd.

3.  Klachten met betrekking tot niet direct zichtbare gebreken en/of defecten dienen direct (binnen twee dagen) na constatering schriftelijk te worden gemeld aan eMotionIT zodat eMotionIT in staat is de klacht te onderzoeken en maatregelen te nemen.

4.  Het melden van een klacht schort uw betalingsverplichting niet op. Indien blijkt dat een klacht ongegrond is, komen de kosten die eMotionIT hierdoor heeft gemaakt volledig voor uw rekening.

5.  Als door eMotionIT een analyse op basis van uw gegevens is gemaakt, dan bent u verplicht om de inhoud hiervan goed te controleren. Als er sprake is van een onjuistheid in de analyse, die door u had kunnen worden opgemerkt, dan moet u eMotionIT hiervan direct op de hoogte stellen. Indien eMotionIT op basis van zo’n foutieve analyse werkzaamheden heeft verricht, dan moeten de kosten voor herstel door u worden betaald.

6.  Analyses die door eMotionIT zijn opgeleverd mogen niet voor een ander doel worden gebruikt dan waarvoor ze zijn opgesteld en verstrekt.


Artikel 5.  Wat zijn de kosten van de producten/dienstverlening van eMotionIT?
 
 

1.  Alle kosten uit de overeenkomst zijn exclusief btw. Ook andere door de overheid opgelegde heffingen, transport- en afleveringskosten, reis- en verblijfkosten in het buitenland, gebruik van bijzondere installaties zijn niet inbegrepen.

2.  eMotionIT heeft het recht om in de contractperiode de prijs te wijzigen in verband met prijsontwikkelingen. Wijzigingen gaan binnen één maand na aankondiging daarvan in. Bent u het niet eens met wijziging van de kosten? Dan kunt u binnen acht dagen na de aankondiging van de wijziging, de overeenkomst met eMotionIT schriftelijk opzeggen tegen de datum waarop de betreffende wijziging ingaat.

 

Artikel 6.  Support en onderhoud
 
 

1.  eMotionIT kan telefonisch of per e-mail adviseren over het gebruik en het functioneren van de in de overeenkomst genoemde diensten. U dient hiervoor een ticket aan te maken via helpdesk@eMotionIT.nl. eMotionIT streeft ernaar om binnen 48 uur actie te ondernemen. 

2.  eMotionIT zal deugdelijk onderbouwde verzoeken om ondersteuning binnen een redelijke termijn in behandeling nemen volgens de bij haar gebruikelijke procedures. U dient een zo uitgebreid mogelijke omschrijving te geven van datgene waar u ondersteuning bij wenst. eMotionIT kan in het ticket vragen om extra informatie. Ondersteuning wordt verricht tijdens de gebruikelijke openingstijden van eMotionIT.

3.  eMotionIT kan de diensten geheel of gedeeltelijk tijdelijk buiten gebruik stellen voor preventief, correctief of adaptief onderhoud of ander vormen van service. Indien een dienst hierdoor niet beschikbaar is, spant eMotionIT zich in om u te informeren hierover.

 

 

Artikel 7.  Hoe betaalt u voor de producten/dienstverlening van eMotionIT?

 

1.  De kosten voor de dienstverlening en/of materialen worden op de volgende tijdstippen in rekening gebracht:
a.  abonnementskosten, licentiekosten maandelijks vooraf;
b.  materiaal en uren: 50% bij opdracht en 50% na oplevering;

2.  eMotionIT verstuurt rechtstreeks een factuur aan u, deze moet u binnen 14 dagen na de factuurdatum voldoen.

3.  Voor professionele partijen geldt dat wanneer u niet betaalt binnen de afgesproken termijn, u direct in verzuim verkeert en na de vervaldag van de factuur, rente verschuldigd bent. Deze rente zal gelijk zijn aan de wettelijke handelsrente met een minimum van één procent per maand. Ook moet u dan alle (buiten)gerechtelijke incassokosten van eMotionIT betalen. Deze kosten bedragen in ieder geval 15 procent van de hoofdsom met een minimum van € 150,00.

4.  eMotionIT heeft het recht om zekerheid van u te vorderen voor het nakomen van uw (betalings-) verplichtingen. Ook is eMotionIT bevoegd om de betalingsvoorwaarden te wijzigen wanneer zij van mening is dat uw financiële positie of uw betalingsgedrag hiertoe aanleiding geeft.

5.  Heeft u een bezwaar tegen de factuur? Dan moet u dit binnen 14 dagen na de factuurdatum schriftelijk aan eMotionIT laten weten. Doet u dit niet, dan geldt het gefactureerde bedrag als erkend. Bezwaren tegen de factuur schorten uw betalingsverplichting niet op.


Artikel 8.  Wanneer en hoe eindigt de overeenkomst?
 
 

1.  De overeenkomst wordt aangegaan voor minimaal 12 maanden. Na deze termijn kan zowel eMotionIT als u de overeenkomst schriftelijk opzeggen. Hierbij wordt een opzegtermijn van één maand in acht genomen.

2.  eMotionIT mag de uitvoering van de overeenkomst direct, zonder dit vooraf aan u te laten weten, opschorten of geheel of gedeeltelijk ontbinden, wanneer:

a.  u uw verplichtingen uit de overeenkomst niet (tijdig) nakomt en/of weigert betalingszekerheid te stellen;
b.  er sprake is van faillissement, (voorlopige) surseance van betaling, onder curatele stelling, schuldsanering of stillegging, liquidatie of gehele of gedeeltelijke overdracht van uw bedrijf of overlijden.

3.  In alle bovengenoemde gevallen zijn alle vorderingen van eMotionIT op u onmiddellijk opeisbaar, en bent u verplicht de geleverde producten onmiddellijk terug te geven.


Artikel 9.  Geheimhouding
 
 

1.  Partijen zijn verplicht om alle vertrouwelijke informatie die zij over de onderneming van de andere partij

ontvangen geheim te houden. Dit geldt tevens voor uw werknemers en door u ingeschakelde derden.

2.  Informatie is vertrouwelijk als dit door één van de partijen als zodanig is aangeduid.


Artikel 10.  Wanneer is er sprake van overmacht en welke gevolgen heeft dit?
 
 

1.  Wanneer er sprake is van overmacht mag eMotionIT de uitvoering van de overeenkomst opschorten of de overeenkomst (gedeeltelijk) ontbinden zonder dat zij hiervoor schadevergoeding aan u hoeft te betalen.

2.  Duurt de overmacht langer dan 60 aaneengesloten dagen, dan mag u de overeenkomst schriftelijk ontbinden. eMotionIT is aan u geen schadevergoeding verschuldigd.


Artikel 11.  Eigendomsvoorbehoud
 
 

1.  Alle door eMotionIT geleverde producten blijven eigendom van eMotionIT totdat u het volledig verschuldigde bedrag betaald heeft.

2.  U mag deze onder eigendomsvoorbehoud geleverde producten niet verpanden of op een andere manier bezwaren.

3.  Als een derde beslag legt op deze onder eigendomsvoorbehoud geleverde producten of een recht hierop wil vestigen, dan moet u dit eMotionIT zo snel mogelijk laten weten.

4.  U bent verplicht om, indien mogelijk, de onder eigendomsvoorbehoud geleverde producten te verzekeren en verzekerd te houden tegen brand, ontploffing, en waterschade alsmede tegen diefstal. Als eMotionIT hierom vraagt, mag eMotionIT de polis van de verzekering inzien.
 
 

Artikel 12.  Intellectuele eigendomsrechten
 
 

1.  U mag het werk van eMotionIT niet openbaar maken of verveelvoudigen, tenzij eMotionIT hiervoor schriftelijke toestemming aan u geeft. eMotionIT heeft het auteursrecht over alle door of namens haar tot stand gebrachte werken.

2.  U krijgt een niet-exclusief recht om de systeemsoftware en de daarbij behorende gebruiksdocumentatie te gebruiken. Dit recht is niet overdraagbaar. U mag de software en bijbehorende documentatie niet kopiëren, tenzij dit gebeurt ten behoeve van back-up doeleinden. U mag geen wijzigingen of toevoegingen aan de software aan (laten) brengen.

3.  U blijft eigenaar van de stukken die u aan eMotionIT ter inzage heeft gegeven.

4.  Alle intellectuele eigendomsrechten, waaronder, maar niet beperkt tot, auteursrechten, merkrechten en databankrechten, op de informatie, teksten, afbeeldingen, logo’s, foto’s en illustraties op de internetsite en op lay-out en vormgeving van de internetsite zijn van eMotionIT en/of haar licentiegevers. U mag geen inbreuk maken daarop, waaronder ook wordt verstaan het maken van kopieën van de internetsite anders dan technische kopieën benodigd voor het gebruik van de internetsite.


Artikel 13.  Vertrouwelijke informatie en persoonsgegevens
 
 

1.  Partijen zijn verplicht om alle vertrouwelijke informatie die zij over de onderneming van de andere partij ontvangen geheim te houden. Dit geldt tevens voor ingeschakelde derden.

2.  Informatie is vertrouwelijk als dit door één van de partijen als zodanig is aangeduid.

 

3.  Wanneer eMotionIT als verwerkingsverantwoordelijke in de zin van de Algemene Verordening Gegevensbescherming (hierna: AVG) optreedt gelden de volgende bepalingen:

a.  eMotionIT is verantwoordelijk voor de bescherming van persoonsgegevens waarvan het gebruik door eMotionIT noodzakelijk is voor het correct opstellen en uitvoeren van de overeenkomst.
b.  Wanneer eMotionIT persoonsgegevens verwerkt geschiedt dit met de uiterste behoorlijkheid en zorgvuldigheid en overeenkomstig de AVG.
c.  eMotionIT gebruikt de persoonsgegevens slechts voor zover dit nodig is om de klant van dienst te kunnen zijn. De persoonsgegevens zullen niet langer bewaard worden dan wettelijk is toegestaan of noodzakelijk is voor het uitvoeren van de overeenkomst.
d.  eMotionIT treft technische en organisatorische maatregelen om een passend beveiligingsniveau met betrekking tot persoonsgegevens te waarborgen, rekening houdend met de stand van de techniek en de aard van de verwerking.

4.  Wanneer de betrokkene een beroep wil doen op één van de rechten die zij op basis van de AVG heeft, dan kan dit verzoek schriftelijk worden ingediend via info@eMotionIT.nl. eMotionIT zal dit verzoek binnen de wettelijke termijnen in behandeling nemen.

5.  eMotionIT verstrekt uw gegevens aan derden en zal deze uitsluitend verstrekken indien dit nodig is voor de uitvoering van onze overeenkomst of om te voldoen aan een wettelijke verplichting. Mochten eMotionIT uw gegevens om andere redenen verstrekken aan derden dan vraagt eMotionIT eerst om toestemming. Met organisaties die uw gegevens verwerken sluit eMotionIT een verwerkersovereenkomst om te zorgen voor eenzelfde niveau van beveiliging en vertrouwelijkheid van uw gegevens.


Artikel 14.  Garantie
 
 

1.  eMotionIT staat voor een periode gelijk aan de door de fabrikant gegeven garantie in voor de kwaliteit van de geleverde producten, tenzij in de overeenkomst anders is bepaald.

2.  Als eMotionIT erkent dat zij tekort is geschoten bij de levering van een product, heeft eMotionIT het recht om binnen een redelijke termijn nadat u aan eMotionIT hebt laten weten dat er sprake is van een gebrek, het product te vervangen, dan wel het ontbrekende alsnog te leveren. Als eMotionIT binnen de termijn deugdelijk presteert, is de overeenkomst correct nagekomen en heeft u geen recht op schadevergoeding.

3.  Garantie geldt niet wanneer er sprake is van overmacht.

4.  Garantie wordt alleen gegeven als u aan alle (financiële) verplichtingen heeft voldaan. Iedere aanspraak op garantie vervalt, wanneer de door eMotionIT geleverde producten door u onoordeelkundig zijn behandeld en/of verwerkt en/of de door eMotionIT gegeven aanwijzingen niet zijn opgevolgd. Ook geldt geen garantie als het gaat om normale slijtage.


Artikel 15.  Wie is waarvoor aansprakelijk?
 
 

1.  De volledige aansprakelijkheid van eMotionIT voor schade die voortvloeit uit welke rechtsgrond dan ook, zal nooit meer bedragen dan tweemaal de factuurwaarde van de opdracht exclusief omzetbelasting. Deze beperking geldt niet, indien sprake is van schade die te wijten is aan opzet of bewuste roekeloosheid.

2.  Als eMotionIT aansprakelijk is, en de beroeps- of bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering van eMotionIT keert een schadebedrag hiervoor uit, dan is de aansprakelijkheid van eMotionIT beperkt tot het bedrag dat met betrekking tot deze schade per gebeurtenis wordt uitgekeerd door de beroeps-of bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering van eMotionIT.

3.  Schade zoals bedrijfs- en/of stagnatieschade, gevolgschade, omzet- en/of winstderving, productieverlies of waardevermindering van producten is van vergoeding uitgesloten.

4.  eMotionIT is niet aansprakelijk voor schade ten gevolge een storing in het internet.

5.  Iedere aansprakelijkheid van eMotionIT, alsook de rechtsvordering tot schadevergoeding, uit welke hoofde dan ook, vervalt in ieder geval door verloop van één jaar nadat u ter zake heeft geprotesteerd.

6.  U vrijwaart eMotionIT voor eventuele aanspraken van derden, die schade lijden in verband met de uitvoering van de overeenkomst.

7.  Hak- en breekwerk geschiedt te allen tijde voor uw rekening en risico.

 

Artikel 16.  Wijziging van deze voorwaarden
 
 

1.  eMotionIT kan altijd, zonder dit vooraf mede te delen, de algemene voorwaarden wijzigen.

2.  eMotionIT kan wijzigingen van deze voorwaarden bekendmaken door dit op haar website te plaatsen of op een andere manier te communiceren. Het is dus aan te raden om de voorwaarden van tijd tot tijd te bekijken. Wijzigingen gelden ook ten aanzien van reeds bestaande overeenkomsten.


Artikel 17.  Klachten en geschillen
 
 

1.  Bent u niet tevreden over onze dienstverlening? Wij stellen het op prijs als u ons dat eerst laat weten zodat wij serieus werk kunnen maken van uw klacht. Om te zorgen dat wij de klacht goed kunnen behandelen, moet de klacht binnen twee maanden nadat u kennis heeft genomen van de klacht, aan eMotionIT worden voorgelegd.

2.  Mocht er toch een geschil ontstaan, dan moet u zich wenden tot de bevoegde rechter te Oost-Brabant. De mogelijkheid om een geschil bij de rechter te starten, vervalt na één jaar nadat de aanleiding voor het geschil is ontstaan.


Artikel 18.  Toepasselijk recht
 
 

Op alle overeenkomsten en deze algemene voorwaarden en handelingen die daaruit voortkomen, is het Nederlandse recht van toepassing.
 
B.  VERWERKING PERSOONSGEGEVENS
Indien eMotionIT bij de uitvoering van de overeenkomst ten behoeve van u persoonsgegevens verwerkt, zijn in aanvulling op de algemene bepalingen van de algemene voorwaarden de onderstaande voorwaarden van toepassing.
 
Artikel 19.  Algemeen
 
 

1.  Bij de verwerking van persoonsgegevens wordt u aangemerkt als verwerkingsverantwoordelijke, en eMotionIT als verwerker zoals gedefinieerd in de Algemene Verordening Gegevensbescherming (hierna :‘AVG’).

2.  eMotionIT verwerkt de gegevens ten behoeve van u, overeenkomstig de door u gegeven schriftelijke instructies en onder uw verantwoordelijkheid.

3.  De in uw opdracht te verwerken persoonsgegevens blijven eigendom van u en/of van de betreffende betrokkenen. 

4.  Deze voorwaarden gelden voor de duur zoals bepaald in de overeenkomst tussen eMotionIT en u en bij gebreke daarvan in ieder geval voor de duur van de samenwerking.

5.  Bij beëindiging van het gebruik van de overeenkomst zal eMotionIT de verstrekte persoonsgegevens binnen een nader overeen te komen redelijke termijn aan u overgedragen of – als u daar om verzoekt – vernietigen. De kosten van het verzamelen, overdragen of vernietigen zijn voor uw rekening.

6.  De bepalingen uit deze algemene voorwaarden kunnen worden gewijzigd en/of

aangevuld wanneer eMotionIT en u daartoe schriftelijke overeenstemming hebben bereikt. 
 
Artikel 20.  Verwerking van persoonsgegevens
 
 

1.  Bij de verwerking van persoonsgegevens wordt u aangemerkt als verwerkingsverantwoordelijke, en eMotionIT als verwerker zoals gedefinieerd in de Algemene Verordening Gegevensbescherming. De verwerking van persoonsgegevens door eMotionIT vindt uitsluitend plaats in het kader van het uitvoeren van de overeenkomst en de doeleinden die daarmee redelijkerwijs samenhangen of die met nadere instemming worden bepaald.

2.  eMotionIT verwerkt gewone persoonsgegevens van uw klanten en eventuele derden.

3.  Partijen verwerken de persoonsgegevens alleen binnen de Europese Economische Ruimte, tenzij partijen hierover andere schriftelijke afspraken hebben gemaakt.

4.  eMotionIT draagt zorg voor de naleving van de voorwaarden die, op grond van de AVG, worden gesteld aan het verwerken van persoonsgegevens.

5.  U blijft verantwoordelijk voor eventuele onrechtmatigheden in de verwerking van persoonsgegevens, alsmede een inbreuk op de rechten van betrokkene(n).

6.  U vrijwaart verwerker voor alle schade en claims van betrokkenen of andere derden voortvloeiend uit de verwerking van persoonsgegevens.


Artikel 21.  Inschakelen van subverwerkers
 
 

1.  U verleent eMotionIT hierbij algemene toestemming om bij de verwerking van persoonsgegevens subverwerkers in te schakelen.

2.  Op uw verzoek zal eMotionIT u zo spoedig mogelijk informeren over de door haar ingeschakelde subverwerkers.

Artikel 22.  Beveiliging
 
 

1.  eMotionIT spant zich in om passende technische en organisatorische maatregelen te nemen om de beveiliging te laten voldoen aan een niveau dat, gelet op de stand van de techniek, de gevoeligheid van de persoonsgegevens en de aan het treffen van de beveiliging verbonden kosten, niet onredelijk is.

2.  U stelt enkel persoonsgegevens ter verwerking aan eMotionIT ter beschikking, indien u van mening bent dat eMotionIT een beveiligingsniveau heeft dat past bij de aard van de persoonsgegevens en de omvang, context, doeleinden en risico’s van de verwerking. 


Artikel 23.  Datalekken
 
 

1.  In het geval van een (vermoedelijk) beveiligingslek en/of een datalek spant eMotionIT zich naar beste weten en kunnen in om u daarover zo snel mogelijk te informeren naar aanleiding waarvan u beoordeelt of de toezichthoudende autoriteiten en/of betrokkenen worden geïnformeerd. eMotionIT streeft ernaar om dit zo snel mogelijk zonder onredelijke vertraging bij u door te geven óf zo snel mogelijk nadat eMotionIT daarover door zijn sub-verwerkers is geïnformeerd.

2.  U bent verantwoordelijk voor een (eventuele) melding van een datalek aan de Autoriteit Persoonsgegevens alsmede het documenteren van alle vermoedelijke inbreuken in verband met persoonsgegevens in een register van datalekken.


Artikel 24.  Rechten van betrokkenen
 
 

1.  In het geval dat een betrokkene een verzoek met betrekking tot zijn persoonsgegevens richt aan eMotionIT, zal eMotionIT het verzoek doorsturen aan u en de betrokkene hiervan op de hoogte stellen. U handelt het verzoek vervolgens verder zelfstandig af.

2.  Indien blijkt dat u hulp nodig heeft van eMotionIT bij de uitvoering van een verzoek van een betrokkene, zal eMotionIT hieraan meewerken. eMotionIT mag hiervoor kosten in rekening brengen.


 
 

Artikel 25.  Audit
 
 

1.  Audits zijn slechts toegestaan indien eMotionIT hier vooraf toestemming voor heeft gegeven. Indien er door eMotionIT toestemming is gegeven, zal eMotionIT aan de audit meewerken en alle voor de audit redelijkerwijs relevante informatie binnen een redelijke termijn ter beschikking stellen. 

2.  Een audit mag door een onderzoeksinstantie worden uitgevoerd, die naar het oordeel van eMotionIT neutraal en deskundig is. 

3.  De kosten van de audits zijn voor uw rekening.

4.  Een exemplaar van het rapport van de onderzoeksinstantie zal door u aan eMotionIT worden verstrekt. De bevindingen uit de uitgevoerde audit worden in onderling overleg beoordeeld en, naar aanleiding daarvan, al dan niet doorgevoerd.

 

 




Share by: